INLED.si, optimalno razmerje med ceno in kvaliteto

O nas

50000+zadovoljnih kupcev v Sloveniji in ostalih državah EU.
15 letprisotnosti na tržišču, z izkušnjami in znanjem izboljšujemo storitev.
1%vračil dokazuje, da v 99% primerov izpolnimo pričakovanja stranke.
0.02%reklamacij priča o naši zavezanosti k brezhibnosti in kakovosti.

Naša filozofija

Ob prenovi spletne strani smo za rubriko spodaj zbrali vse verzije spletnih strani iz preteklih let in naleteli tudi na različico iz leta 2013. Na domači strani je bila takrat zapisana izjava: "Naš cilj je zadovoljstvo kupca, zato nočemo biti najcenejši z izdelki vprašljive kakovosti, ampak ob ugodni ceni zagotoviti najboljšo možno kakovost. Ponosni smo, da v časih, ko večina podjetij išče bližnjice, še vedno na prvo mesto postavljamo kakovost." Po 15 letih delovanja INLED.si, lahko s ponosom rečemo, da še vedno vztrajamo pri tem načelu. Z veseljem bi z vami podelili tri glavne strategije, s katerimi se trudimo biti in ostati najboljši partner pri izbire LED razsvetljave.

Izbrana ponudba izdelkov

V podjetju sproti analiziramo ponudbo in iz nje odstranjujemo izdelke, ki za kupce niso zanimivi. Preden izdelek dodamo v ponudbo, ga temeljito preizkusimo in preverimo. V sodobnem svetu, ob poplavi raznovrstnih izdelkov, se zavedamo, da sta čas in energija, ki ju kupci vložijo v nakupovanje, izredno dragocena. Zato ne želimo biti le še en trgovec, ki ima v ponudbi na tisoče izdelkov, ampak si prizadevamo postati trgovina, kjer se kupci počutijo domače, kjer je izbira pravega izdelka enostavna in prijetna, ne pa vir glavobolov. Zato bo naša ponudba vedno majhna, a zagotavljamo vam, da boste v njej sigurno našli pravi izdelek.

Avtomatizacija nakupa

Čeprav včasih sporna, ta strategija predstavlja temelj našega nadaljnjega razvoja. Na njen račun smo že prejeli nekaj kritik, vendar trdno verjamemo, da je ta strategija ključna za naš nadaljnji napredek. V zadnjih letih se je področje LED razsvetljave močno razvilo, hkrati pa se je povečala tudi kompleksnost same tehnologije, izbire in izvedbe. S povečano kompleksnostjo in dodanim izzivom prodaje na daljavo, smo se v zadnjih letih soočali z vse večjim nezadovoljstvom strank in zaposlenih. Zato smo se leta 2021 odločili, da podjetje preoblikujemo v izključno spletno platformo, brez fizične trgovine in brez individualnega svetovanja. S tem smo dosegli večjo učinkovitost in posledično nižje cene, vsa razpoložljiva sredstva pa smo preusmerili v izboljšanje uporabniške izkušnje na spletni strani ter zagotavljanje kakovosti izdelkov. Seveda s tem pristopom zanemarjamo določen segment kupcev, ki si želijo bolj individualiziranega pristopa, vendar v prihodnosti že načrtujemo celostno storitev, kot je izvedba celotnih projektov razsvetljave na ključ.

Optimalno razmerje med ceno in kvaliteto

Kot trgovec smo postavljeni v vlogo mostu med dobavitelji na eni in kupci na drugi strani. Naša osnovna naloga je izbira dobaviteljev, katerih izdelki kar najbolje zadovoljijo potrebe in želje kupcev. Kot podjetje smo bili priča vzponu LED razsvetljave že od samega začetka. Skozi to obdobje se je na trgu pojavljalo veliko število dobaviteljev, pozicioniranih v najrazličnejših cenovnih segmentih. Na eni strani smo dostikrat opazili nizkocenovne dobavitelje, ki so na račun slabše kakovosti izdelke prodajali po zelo nizkih cenah. Na drugi strani pa smo bili dostikrat priča tudi visokocenovnim dobaviteljem, katerih cene so bile pogosto napihnjene zaradi marketinga in znamke, sam izdelek pa višje cene ni opravičil. Vedno smo se trudili uspešno prilagajati in spretno izbirati dobavitelje. Včasih lažje, včasih težje, a vedno smo vztrajali v iskanju izdelkov z najbolj optimalnim razmerjem med ceno in kakovostjo.

Evolucija logotipa

2008 2012 2016 2019 2021 2023

Evolucija spletne strani

2008

Leta 2008 smo odprli spletno trgovino, kjer smo sprva ponujali LED žarnice za dom, LED trakove ter LED žarnice za avtomobile. Zaradi slabega povpraševanja smo LED žarnice za avtomobile kmalu umaknili, medtem ko smo druge dve kategoriji v naslednjih letih pridno dopolnjevali z novimi izdelki.

2011

V začetnih letih so bile daleč najbolj popularne LED žarnice tipa GU10. Zaradi nizke cene in izjemno nizke porabe električne energije v primerjavi s halogenskimi žarnicami so bile izredno priljubljene. V ponudbo smo takrat dodali tudi vgradna svetila, združljiva z omenjenimi žarnicami, ki so v ponudbi še sedaj.

2013

Od leta 2013 dalje so vedno bolj priljubljeni postajali LED trakovi. Zahvaljujoč napredku tehnologije, so postajali močnejši, na voljo pa so bili v različnih kombinacijah svetilnosti in barve svetlobe. V ponudbi smo takrat imeli tudi posamezne LED diode, na voljo v izvedbah velikosti 3mm in 5mm.

2015

Leta 2015 smo začeli sodelovati z dvema pomembnima dobaviteljema: evropskim proizvajalcem ALU profilov TOPMET in kitajskim proizvajalcem stikal na dotik Livolo. Na nemškem tržišču smo odprli spletno trgovino Lummo.de, kjer so stikala na dotik postala glavni steber naše ponudbe.

2016

V tistem času smo v ponudbo dodali LED panele SLIM, ki so zaradi svoje praktičnosti postali instantni uspeh in so stalnica v naši ponudbi še sedaj. Razširili smo ostalo ponudbo, vključno s svetili za poslovne prostore, zunanjimi svetili, fluorescentnimi varčnimi žarnicami, elektromaterialom in orodjem.

2017

Zahvaljujoč programu stikal na dotik smo dosegli najbolj uspešno leto na nemškem tržišču, medtem ko smo doma razširili ponudbo svetil za dom in začeli prodajati svetila evropskega proizvajalca Nowodvorski. Leta 2017 je bila naša spletna trgovina daleč najbolj obsežna, saj smo ponujali več kot 1000 različnih izdelkov.

2018

Leto 2018 za nas ni bilo najbolj uspešno. Zaradi imenovanja lokalnega nemškega distributerja smo na nemškem trgu izgubili tržni delež v kategoriji stikal na dotik. Logistično breme v skladišču, ki je nastalo zaradi širine ponudbe, je privedlo do reorganizacije ponudbe, zato smo se odločili opustiti določene prodajne programe.

2019

Strategija fokusiranja je prinesla dobre rezultate, osredotočili smo se na svetila za dom, LED trakove in dodatke, LED žarnice ter stikala na dotik. Ta tvegana odločitev je prejela tudi dober odziv strank, saj so na ta način lažje in hitreje našle željene izdelke, mi pa smo lahko zaradi manjše ponudbe zagotavljali optimalno kakovost po najboljši možni ceni.

2021

Obdobje epidemije in vedno večja kompleksnost LED tehnologije sta pokazala potrebo po ponovni reorganizaciji. Trgovino smo preoblikovali v izključno spletno platformo, ki si prizadeva zagotoviti najboljšo ponudbo in kvalitetno ter obsežno spletno vsebino. Ponudbo smo zato še dodatno strnili okrog preverjenih, brezčasnih in izbranih izdelkov.