Naša filozofija
Ob prenovi spletne strani smo za rubriko spodaj zbrali vse verzije spletnih strani iz preteklih let in naleteli tudi na različico iz leta 2013. Na domači strani je bila takrat zapisana izjava: "Naš cilj je zadovoljstvo kupca, zato nočemo biti najcenejši z izdelki vprašljive kakovosti, ampak ob ugodni ceni zagotoviti najboljšo možno kakovost. Ponosni smo, da v časih, ko večina podjetij išče bližnjice, še vedno na prvo mesto postavljamo kakovost." Po 15 letih delovanja INLED.si, lahko s ponosom rečemo, da še vedno vztrajamo pri tem načelu. Z veseljem bi z vami podelili tri glavne strategije, s katerimi se trudimo biti in ostati najboljši partner pri izbire LED razsvetljave.
Izbrana ponudba izdelkov
V podjetju sproti analiziramo ponudbo in iz nje odstranjujemo izdelke, ki za kupce niso zanimivi. Preden izdelek dodamo v ponudbo, ga temeljito preizkusimo in preverimo. V sodobnem svetu, ob poplavi raznovrstnih izdelkov, se zavedamo, da sta čas in energija, ki ju kupci vložijo v nakupovanje, izredno dragocena. Zato ne želimo biti le še en trgovec, ki ima v ponudbi na tisoče izdelkov, ampak si prizadevamo postati trgovina, kjer se kupci počutijo domače, kjer je izbira pravega izdelka enostavna in prijetna, ne pa vir glavobolov. Zato bo naša ponudba vedno majhna, a zagotavljamo vam, da boste v njej sigurno našli pravi izdelek.
Avtomatizacija nakupa
Čeprav včasih sporna, ta strategija predstavlja temelj našega nadaljnjega razvoja. Na njen račun smo že prejeli nekaj kritik, vendar trdno verjamemo, da je ta strategija ključna za naš nadaljnji napredek. V zadnjih letih se je področje LED razsvetljave močno razvilo, hkrati pa se je povečala tudi kompleksnost same tehnologije, izbire in izvedbe. S povečano kompleksnostjo in dodanim izzivom prodaje na daljavo, smo se v zadnjih letih soočali z vse večjim nezadovoljstvom strank in zaposlenih. Zato smo se leta 2021 odločili, da podjetje preoblikujemo v izključno spletno platformo, brez fizične trgovine in brez individualnega svetovanja. S tem smo dosegli večjo učinkovitost in posledično nižje cene, vsa razpoložljiva sredstva pa smo preusmerili v izboljšanje uporabniške izkušnje na spletni strani ter zagotavljanje kakovosti izdelkov. Seveda s tem pristopom zanemarjamo določen segment kupcev, ki si želijo bolj individualiziranega pristopa, vendar v prihodnosti že načrtujemo celostno storitev, kot je izvedba celotnih projektov razsvetljave na ključ.
Optimalno razmerje med ceno in kvaliteto
Kot trgovec smo postavljeni v vlogo mostu med dobavitelji na eni in kupci na drugi strani. Naša osnovna naloga je izbira dobaviteljev, katerih izdelki kar najbolje zadovoljijo potrebe in želje kupcev. Kot podjetje smo bili priča vzponu LED razsvetljave že od samega začetka. Skozi to obdobje se je na trgu pojavljalo veliko število dobaviteljev, pozicioniranih v najrazličnejših cenovnih segmentih. Na eni strani smo dostikrat opazili nizkocenovne dobavitelje, ki so na račun slabše kakovosti izdelke prodajali po zelo nizkih cenah. Na drugi strani pa smo bili dostikrat priča tudi visokocenovnim dobaviteljem, katerih cene so bile pogosto napihnjene zaradi marketinga in znamke, sam izdelek pa višje cene ni opravičil. Vedno smo se trudili uspešno prilagajati in spretno izbirati dobavitelje. Včasih lažje, včasih težje, a vedno smo vztrajali v iskanju izdelkov z najbolj optimalnim razmerjem med ceno in kakovostjo.